Onsdag

jag har inte orkat blogga pga av hur jag mår,
 
 
Måndag: skolan,sen vara jag bara hem,jag pallade gör någon,somnade vid 8tiden,
jag bara stog där,jag vara så när så när om inte denna person hade kommit,jag sprnag därifrån med rinnade tårar
 
 
 
Tisdag: vanakde vid 11,mådde bara piss,vill bara somna om,hela dagen vara förstörd,bitter,arg,less,allt kännes bara skit,for till stan skulle till tandläkaren,dom byte båg ut,så det blev det rosa i käften!^^vara även med härligt folk vid namn minnan,fanny,mirja,andrea och några andra,vi ba chillade tog 17:15 tåget hem,sen for jag hem mitt humör vände igen,allt känndes skit igen,jag satt mig ner och drömnde mig bort,tills 10tiden på kvällen sen drömde jag att jag somnade in och inte behövde vanka igen,sen vakande jag 3,somnade om sen vakande jag 11tiden,och idag är det onsdag,mår bara anmält piss,vill bara somna om igen,
 
 
 
 
 
jag inser nu att du bara ljög för mig,allt du sa om mig vara inte sant,du ville bara se mig sårand,nöjd nu?! gav upp allt idag,
 
känner tårarna kryper fram! Smärtan kryper fram sakta men säker,det gör bara så ont!jag vill bara krypa upp i mitt hörn å bara skrika allt jag orkar!
 
ett ord och jag faller ihop,där kommer jag ligga resten av mitt liv,på botten,
en tår består av tusenord
tusenfrågor och inte äns ett svar,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback