men palla

min dator har vägrat starta på fyra dagar :(
men nu är jag tillbaka,
 
 
i torsdag så drog jag till skolan,vakande på bitterhumör,men det blev bättre sen,sen så vara jag med dessan efter skolan,kom hem vid nio,duschade och sen såg jag på tv,sen somnade jag 
 
 
ifredag så drog jag,bea å mafusa till stan,hade jätte roligt,sen på bussen hem så började jag må asssdåligt,ont i huvudet,for till farmor och åt sen drog jag till dessan igen,fortfarnade ont i hubudet så jag gick å la mig i "mitt" rum,sen drog v till rc vid elva,för Emila skulle träffa någon.sen drog jag hem å såg film
 
lördag: så hade jag riding! helt sjuk vad bra det gick! red sagoponny igen!!!,vi tränade på tempoväxlingar på volten,ställningar och böjningar,sen flög vi iväg i galoppen,han stack iväg med mig några gången å busade men det gick skitbra! sen vid sex så drog jag till dessan å ba chillade,jag och mafusa sovde där,
 
och idag är det söndag,vakande vid tolv idag,drog till farmor och grillade korv,sen så drog jag tilll dessan igen vid fem,och nu är jag hemma och ser på allt för min syster,på 11an,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback