.

hemma efter en kung helg,nu är det bara ett dop kvar,
i torsdag drog jag och mafusa till michell i gideå,vi chillade å drog en sväng på sjön,sen på fredan så drog vi å åkte limousine till stan,drog vi å åt på max,å ba chillade som vanligt,sen vid 4 drog vi hem till gideå å sov,sen vid ett-två på eftermidagen så drog vi oss hem åt och sen åt vipå flaggan,och snackade,men kom kim å mirja,sen drog jag till bea och chillade,sen drog vi til "mitt stall" för vi skulle leta en stallplats åt bea,men han vara inte hemma,max och turbo vara mys sugen märkte jag,sen drog vi upp till bea,där satt martin å väntade på oss,sen så drog vi ut och träffade kim,robert och hamed,vi snackade om allt och inget,sen drog jag och bea oss hem igen,dessan möte oss efter vägen,imorse så bara svimmade jag utan anlednig,tror att jag måste fara till sjukhuset och kolla upp mina revben sen jag flög av min medryttar häst;) så i veckan blir det fixa ihop pengar för min blåhårfärg kommer nog i veckan,haters gonna hate;),
tackar alla folk för denna helg,
 
 
 
denna blåfärg har jag beställt,
 
så nu sitter jag med mina "myskläder" på å myser framför daton och gruvar mig för morgondagen 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback